PIMPEN: WASTAFELKASTJE


Pimp dat saaie witte wastafelkastje naar een vrolijk exemplaar.

Jaren geleden pimpte ik een saai wit wastafelkastje voor mijn dochter. Het werd een roze kastje met stickers van elfjes erop. Maar ja, inmiddels is mijn dochter 10 jaar en volledig over de 'roze' periode heen. De muren van de kamer zijn licht blauw geschilderd en dus moest het wastafelkastje er ook aan geloven. 

Benodigdheden
Wastafelkastje
Verf en kwast
Plakplastic
Schaar
Handgreepjes
Schroeven en schroevendraaier

Werkwijze
Schuur het kastje op en haal de handgreepjes eraf. 
Verf het kastje in de gewenste kleur.
Beplak de deurtjes met een leuke print plakplastic.
Zet de nieuwe handgreepjes erop en het kastje is klaar. 

Na het kastje heb ik ook spiegelrand, die ik eerder maakte, in de juiste kleur geverfd. 

En dan is dit het eindresultaat: